Corona Informatie

Update 18/12/2021
Per 18 december 2021 zijn de volgende wijzigingen van toepassing in Hampshire Boshotel – Overberg.

Kan ik naar het hotel komen?

Een volmondig ja! U kunt bij ons overnachten terwijl u overdag de pracht van de Utrechtse Heuvelrug ontdekt. Iets te eten of drinken? Ook dat kan! Het Bosrestaurant is gewoon geopend.

Is het Bosrestaurant open?

Nee, het Bosrestaurant is helaas gesloten. Wij serveren zowel ontbijt, lunch als diner bij u op de kamer.

Kan ik gebruik maken van het ontbijtbuffet?

Helaas niet, u krijgt bij uw incheck een keuzelijst waaruit u een ontbijt kunt samenstellen. Deze wordt vervolgens bij u naar de kamer gebracht op het gewenste tijdstip. 

Ik heb geboekt via een andere website en wil iets wijzigen, bij wie moet ik zijn?

Voor wijzigingen dient u te allen tijde te zijn bij degene waar u geboekt hebt. Denk aan Groupon, Social Deal of bijvoorbeeld Hotelkamerveilingen.nl. Zij zullen uw wijziging of annulering verder verwerken en met ons communiceren.

Ik heb een andere vraag…

Middels onderstaand contactformulier kunt u ook al uw overige vragen aan ons stellen. Wij zullen deze zo spoedig mogelijk beantwoorden.

Dit doen we nu (even) anders

  • Het restaurant en de ontbijtzaal is gesloten.
  • De wellness is gesloten.
  • Uw ontbijt, lunch of diner wordt bij u op de kamer bezorgd. Uiteraard bepaalt u zelf wat u wenst te eten. 
  • Mondkapjes zijn verplicht als u zich door het hotel beweegt. Komt u bij ons overnachten dan is een QR code niet verplicht.
  • Looproutes en zitplaatsen zijn aangepast om 1.5 meter te waarborgen.

Contactformulier

7 + 3 =