Vergaderzalen & Feesten

Hamsphire Boshotel Overberg en het naastgelegen Bosrestaurant Overberg bieden u alle ruimte voor een zakelijke vergadering, workshop of teambuildingsuitje of een persoonlijk feest, diner of bruiloft. Onze sfeervolle multifunctionele zalen zijn van alle gemakken voorzien en modern ingericht. De zalen hebben de namen gekregen van bekende “natuurlijke” plekken op de Utrechtse Heuvelrug: Leemkuil, Sterrenbos en Egelmeer. Alle zalen hebben een eigen uitgang naar het ruime, beschutte terras en de aansluitende tuin met wandelpad naar het bos.

 

Voor uw gemak hebben wij een aantal vergaderarrangementen samengesteld. Een arrangement op maat is natuurlijk ook mogelijk. Wilt u uw zakelijke evenement combineren met een sportieve, culturele of culinaire activiteit? Ook dat is mogelijk. We hebben alvast een aantal activiteiten voor u op een rijtje gezet.

Overzicht zalen Hampshire Boshotel Overberg

Hier vindt u een overzicht van de zalen in het hotel. Bij elke zaal staat aangegeven hoeveel personen er in carre-, theater-, diner- en feestopstelling in kunnen. Door zalen met elkaar te combineren, kunnen we ook ruimte bieden aan grote groepen.

Oppervlakte (60 m²)  |  Carre 24  personen  |  Theater 40  personen  |  Diner 30  personen  |  Feest 30  personen

Oppervlakte (60 m²)  |  Carre 24  personen  |  Theater 40  personen  |  Diner 30  personen  |  Feest 40  personen

Oppervlakte (60 m²)  |  Carre 24  personen  |  Theater 40  personen  |  Diner 30  personen  |  Feest 40  personen

Oppervlakte (120 m²)  |  Carre 40  personen  |  Theater 80  personen  |  Diner 80  personen  |  Feest 80  personen

* combinatiezaal

Oppervlakte (120 m²)  |  Carre 40  personen  |  Theater 80  personen  |  Diner 80  personen  |  Feest 80  personen

* combinatiezaal

Oppervlakte (220 m²)  |  Carre 60  personen  |  Theater 250  personen  |  Diner 120  personen  |  Feest 250  personen

* combinatiezaal

Overzicht zalen Bosrestaurant Overberg

Hier vindt u een overzicht van de zalen in Bosrestaurant Overberg, gelegen naast het hotel. Bij elke zaal staat aangegeven hoeveel personen er in carre-, theater-, diner- en feestopstelling in kunnen.

Oppervlakte (100 m²)  |  Carre 30  personen  |  Theater 80  personen  |  Diner 80  personen  |  Feest 100  personen

Oppervlakte (50 m²)  |  Carre 20  personen  |  Theater 60  personen  |  Diner 50  personen  |  Feest 60  personen

Oppervlakte (30 m²)  |  Carre 14  personen  |  Theater 30  personen  |  Diner 30  personen  |  Feest 30  personen

Oppervlakte (30 m²)  |  Carre 14  personen  |  Theater 30  personen

Oppervlakte (30 m²)  |  Carre 10  personen  |  Theater 30  personen

Trouwen (aan de bosrand!)

Wij zijn een officiële trouwlocatie van de gemeente Utrechtse Heuvelrug. U dient zelf een afspraak te maken met een ambtenaar van de burgerlijke stand. U kunt dan op onze locatie trouwen. Natuurlijk kunnen wij uw feest organiseren en kunt u logeren in een van onze bruidssuites.

Uniek is de mogelijkheid om te trouwen aan de bosrand. Ons grasveld grenst direct aan de bossen van de Utrechtse Heuvelrug. Wij zijn u graag van dienst om uw trouwdag tot een onvergetelijke dag te maken!

Vergaderarrangementen

8-uurs arrangement

(min. 10 pers)
58,50/p.p.
  • Zaalhuur (2 dagdelen)
  • Onbeperkt koffie/thee/water
  • Beamer/scherm
  • White board
  • Lunchbuffet
  • Meeting mints
  • 1x pauze met lekkernij
  • 1x pauze met vers fruit

12-uurs arrangement

(min. 10 pers)
94,50/p.p.
  • Zaalhuur (3 dagdelen)
  • Onbeperkt koffie/thee/water
  • Beamer/scherm
  • White board
  • Lunchbuffet
  • Meeting mints
  • 1x pauze met lekkernij
  • 1x pauze met vers fruit
  • Snack om 16.00 uur
  • 3-gangen diner

24-uurs arrangement

(min. 10 pers)
184,50/p.p.
  • Zaalhuur (3 dagdelen)
  • Onbeperkt koffie/thee/water
  • Beamer/scherm
  • White board
  • Lunchbuffet
  • Meeting mints
  • 1x pauze met lekkernij
  • 1x pauze met vers fruit
  • Snack om 16.00 uur
  • 3-gangen diner
  • Overnachting op luxe kamer incl. ontbijt

32-uurs arrangement

(min. 10 pers)
241,50/p.p.
  • Zaalhuur (5 dagdelen)
  • Onbeperkt koffie/thee/water
  • Beamer/scherm
  • White board
  • 2x Lunchbuffet
  • Meeting mints
  • 2x pauze met lekkernij
  • 2x pauze met vers fruit
  • Snack om 16.00 uur
  • 3-gangen diner
  • Overnachting op luxe kamer incl. ontbijt

Bovenstaande prijzen zijn inclusief BTW. Wilt u uw vergaderarrangement combineren met een activiteit? Er zijn verschillende mogelijkheden in en rond het hotel. We hebben een alvast een aantal sportieve, culturele en culinaire activiteiten voor u op een rijtje gezet.

Welke bedrijven gingen u voor?

Heeft u nog vragen...

… wilt u een arrangement op maat samen laten stellen of wilt u direct een arrangement boeken?
Neem dan contact met ons op via onderstaande button.

Contact opnemen